15.10.09

dimma och upptåg

Puh! Vilken dag. Allt som i en dimma. Helskum känsla. Tur att jag har personer som tar ner mig på jorden och får mig att vakna till liv i alla fall. Tvätt och städstöket blev gjort och disken diska. Tog tolvbussen hem till syster och vilade lite i hennes säng. Sen gjorde vi något roligt. Åkte hem tildl mig och tog med oss hennes kompis Johan (heter alla Johan?) och fotade till hennes projektarbete. Vi "spelade" ett lyckligt par och jag var gravid. Hjälp! Kul, pinsamt och generande men oh så vi skrattade. Hoppas det blev några bra bilder! Sen somnade jag rakt upp o ned tills Evelina ringde på dörren runt artontiden. Så vi har suttit hemma hos mig och surrat hela kvällen. Riktigt trevligt och nu fortätter kvällen med andra trevligheter. KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar