6.9.10

Allvaret.

Måndag. Sista semesterdagen. För den här gången. Känns, sådär. Lite vemodigt. Tungt att börja jobba igen även om jag vet att dagarna kommer bli betydligt lugnare och mindre hektiska än de har varit under hela våren och sommaren. Men semestern var fin. Jag hoppas att jag har blivit tillräckligt utvilad och att jag har hunnit återhämta mig och fått massor med energi och vilja. Det visar väl sig sen, senare. Om ett tag. I skrivande stund känns det okej. Lite pirrigt. Som om det vore första skoldagen imorgon efter en långt och härligt sommarlov. Ska verkligen ta den här hösten på allvar och prestera mitt bästa på alla plan. Både för min egen skull och personerna i min omgivning. Så, nu kickar vi igång allvaret! TJOHO! (Ok, kanske inte allt för seriöst med ett "tjoho" men..)

3 kommentarer:

  1. Vi gör det tillsammans :) Jag ska också!

    SvaraRadera
  2. Haha, jag fick den! Fast det tillkommer tydligen villkor, har inte varit där än ;)

    SvaraRadera
  3. Hello handsome sister from another part of town! .. Jag orkade inte ha på den igår för att jag hade lite grejer att ta itu med. Kan berätta när vi ses, jag är ledig på torsdag! Enda dagen nästa vecka.. dudå? Puss<3

    SvaraRadera