19.10.10

tisdag nästan mitt i veckan

Sitter här och knipperknapprar på tangenterna. Försöker få ihop en liten grej men det går sådär. Varvar tankarna med kaffeklunkar och försöker hålla mig fokuserad. Så lätt att bara flyta iväg och hamna någon annanstans. Hade varit skönt att bara få åka iväg en liten stund. En sväng iväg bort för att hämta ny energi och lust. Det går så himla mycket upp och ned allting. Något positivt är iaf att min hals är frisk så snart snart kan jag börja träna igen. De ger så otroligt mycket! Kanske jag får ihop de här till slut också. Fast helst ikväll.


2 kommentarer:

  1. Ingen aning faktiskt ;D Men du fattar själva grejen i sig, ladda upp bilderna på en sida som låter de vara som de är, och sen länka till bilden på bloggen :) Hör med nån nörd som kommer och fixar ;D

    SvaraRadera
  2. Njaa.. tjaa.. Jag har en gammal sida där jag haft hemsida förut, har lagt upp grejer där ibland :) för på blogg.se kan man bara ha bilder som är 1000pixlar bred, nån gång har jag velat ha större, så då har jag laddat upp på min "hemsida" och lagt upp en liten bild på bloggen som jag länkat :)

    SvaraRadera