15.6.11

Framåt framåt

Har köpt oss en reseförsäkring och hos polisen ligger passen och väntar. Fick lagom med panik när jag läste att det skulle hämtas ut senast imorgon den 16e juni. Tänkte att nu är de kört! Hur ska jag hinna det? Jag jobbar ju! Men sen läste jag igen och igen och igen och insåg till slut att det stod september. Det kopplade inte riktigt. Måste ha vridit nian till en sexa. Nå väl. JP har varit så duktig och förhandlat fram ett kanonpris på endel "utrustning" från Hägglunds. En 70l Osprey Aether och en daylite (en liten väska som man fäster utanpå den stooora), samt två reselakan och ett stålnät! (För att säkra packningen). Trots att det var väldigt dyrt så fick vi en riktigt bra rabatt som vi inte hade fått om han inte legat på! Dutti gubbe! Vi har även en mindre likadan väska som jag får bära. 44l räcker nog åt lilla mig. Kan vi med säkerhet köpa saker utan att oroa oss över att inte få plats med det. Åh! Längtar ihjäl mig. Så fort vi har hämtat ut passen ska vi boka resan!!!11
Bockar sakta men säkert av punkter på fixa-inför-resan-listan. Känns så himla bra!

Sova kanske? Ska upp megasnart och jobba fram till fyra. Sen är det Sommarfest ute på First Camp för hela storheden! Pepp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar