28.3.10

morgonbesök och muffinsbak städning och kaffe

Igår tömde jag och Frida näst intill hela lägenheten. Gick hur smidigt och snabbt som helst! Sen bjöd jag henne på lunch ute på stan som tack för hjälpen. Trevligt värre! En liten svängom i butikerna och jag köpte en vårkappa. Har inte riktigt bestämt mig ännu för om jag ska behålla den, hm. Ska tänka på saken. I morse ringde Louise och väckte oss klockan åtta. En stund senare ringde hon på dörren och en timme efter det rullade pappa, småkidsen och Anna-Karin in. Så morgonen har varit extremt livad. Bakade muffins och kokade kaffe åt dem. Ska snart ta bussen till lägenheten och göra ett sista ryck med urstädningen. Mamma hjälper mig som tur är. Stackars JP som måste jobba! Näe, nu måste jag kila! KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar