7.2.09

Oh baby baby!

Hej bloggen, jag har en liten stund över. En liten stund över som inte har funnits på hela veckan. Jag har jobbat tio timmar varje dag. Promenerat. Sovit. Ätit. Tvättat. Varit på konsert! HELLO SAFERIDE. De var bra, hon var bra och dom var bra och jag hade fint sällskap. Igår lagade jag mat. God mat och mycket mat. Jag bjöd Jimmi. De var mys. Sovmorgon till tolv idag. Jag behövde nog sömn. Ikväll är det fest! Min vän Marcus har fått ett skivkontrakt i Japan och de ska vi fira. Hur coolt är inte det?!

Precis värmt min lilla kropp i ett kokande bubbelbad. Minusgraderna utomhus tar kål på mig. Jag blir arg på kylan. Måste det vara såhär kallt? Jag klarar inte av det. Mitt lime och basilika ljus har brunnit ut. Nu har jag ett rött. De luktar inte lika gott. Men vad gör det? Ska ta och garderobsgrubbla en stund och göra mig i ordning innan det är dags att bege sig. Trevlig kväll alla och slå inte klackarna för högt i taket!

1 kommentar:

  1. ååh, jag hade också vela se hello saferide :)

    SvaraRadera