12.2.09

Så många måsten

Fick smörkola kaffe av Evelina i julklapp. Nu testar jag det. De doftar ljuvligt och smaken är helt okej. Men de är lite som te, luktar godare än de smakar. Men absolut ett roligt alternativ till vanligt kaffe.

Inget kneg idag. Ledig ledig ledig. Frukost hemma hos Jimmi och sen begav jag mig till stan för ärenden. Köpte mig ett duschdraperi med rosor på. Okej! tror jag är aningens insnöad på rosor just nu. Eller blommor. En rosa kofta med blombroderier och knappar på fick också följa med hem. Och en supersöt blommig blus. Sist men inte minst, en randig vårfräsch tröja! För en tjuga på Kupan! Gick egentligen dit för att se om de fanns några bokhyllor eller någon soffa. Men inte. Snart ger jag upp. Snart orkar jag inte lägga ned all min tid på att leta saker.

Ska snart dra fram dammsugaren och städa upp alla dammråttor. Kanske springa ned i tvättstugan och se om det finns någon ledig tid. Åka på Myrorna och sedan storhandla. De ekar i min kyl och frys. Då menar jag verkligen, EKAR!

Om jag mot all förmodan skulle fastna här framför datorn med Lost på skärmen gör det inget. För jag är visst ledig imorgon med. Jippie!

1 kommentar:

  1. Tungt, alla är fan upptagna i helgen :P Bara jag som inte har nå att göra, eller jag får fara till boden med maja och jessica, men är som lite småjobbigt att behöva ta sig hem därifrån :P

    ah fint, för jag kom på det när jag tömde bokhyllan att jag saknade just en speciell film, och kom på att du nån gång hade lånat men kom inte ihåg om jag fått tillbaka dem, nog för att jag tror jag frågat dig förut, men du vet ju hur minnet är :D

    SvaraRadera