8.2.10

Bambi på hal is.

Har tagit årets första p-r-o-m-e-n-a-d idag! Det var såklart inte meningen egentligen att jag skulle gå med tanke på att jag hade helt fel utrustning, dvs skor, kläder jacka osv. Men när jag insåg att jag hade tittat fel på busstabellen tänkte jag att vad tusan, jag går. Det kändes inte allt för kallt samt att det var väldigt vackert väder, sol sol sol! Började promenera och förvånades av hur skönt det faktiskt var. Ett tag, kanske några minuter under tio. Halkade och ramlade på knät, min vante blev blöt och jag började frysa desto mer. Knatade vidare och halkade igen. Vid de lagret hade mina tår nästan förfrusit och mitt knä bultade rejält. När jag kände hur det slant till under foten för tredje gången hann jag på något vis hitta balansen och slapp falla pladask mot marken igen. Skrattade åt mig själv och lyckades ta mig fram helskinnad trots allt, hela vägen hem till farmor. Där blev jag kvar hela dagen och oh så fantastiskt trevligt vi har haft! Och snart snart snart kommer min pojkvän och det är hela trettiosex timmar sedan jag träffade honom och det är påtok för länge sen! LÄNGTAR!!

1 kommentar:

  1. För att blogga och få gratis skor och få pengar att köpa skor av ifrån småflickor som läser deras blogg är inte rätt sätt att tjäna dem ;) De behöver ett riktigt arbete innan de kan säga att de förtjänar skorna! ;D

    Dumma i huvudet som förstorar både läppar och bröst, eller bara så totalt blonda med störda värderingar ;)

    Det gäller ju givetvis inte alla :P

    SvaraRadera