16.2.10

Hjärnskakning, ajaj.

Hej alla! Nu är jag nästintill på benen igen faktiskt! Men jag börjar ju undra lite smått vad som egentligen hände när jag ramlade eftersom jag nu går runt och sjunger på "gubben i lådan" och "tio små apor hoppade i sängen", hm. Jo lördagen började himla fint med familjefika på mat&prat. Någon timme senare mötte jag upp finaste Fridis på stan. Vi gjorde det som man mest gör när man går på stan. Kikar i butiker och äter scones på Wayne's. Antar att partygenen slog in och vi bestämde oss för att dra igång ett litet party. Sagt och gjort. Rickard, Johan, Tessan och såklart Fridis kom hem till mig lite senare. Vi spelade spel och skrattade, en bra början på en lång och trevlig kväll. Ringde en taxi som skulle ta oss till Allstar men där någonstans gick allt snett för min del. Fick bråttom till taxin och i all hast ramlade jag och slog i huvudet. Rejält. Tänker inte gå in på några detaljer för det var ingen rolig natt. Så, jag har legat hemma med hjärnskakning ett par dagar nu och idag är första dagen på några som jag faktiskt känner mig någorlunda okej. Då vet ni!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar