4.2.10

Jag är allt bra rolig ibland!

Proppmätt på en gudomligt god grönsaksgratäng med tzatziki till. Och så fick jag världens energikick utav ett härligt skrattanfall nyss. Drömde något så himla konstigt inatt och jag vaknade av att jag försökte rycka åt mig täcket. Men jag fick fasen inte tag i det så jag fortsatte att slita och dra men ingenting hände. Samtidigt som jag slet totalt besatt i lakanen försökte jag få tag på något i drömmen. Jag frös och höll på bli tokig på min pojkvän som vägrade att dela med sig. Sen vaknar han till liv utav mitt bökande och jag börjar fräsa och han förstår ingenting. Förklarar lite sluddrigt att det är täcket jag vill ha och då tittar han på mig "Men guuuumman!". Visade sig att jag försökte få på mig bäddmaddrassen! HAHAHA! Helt skruvat men härligt roligt!

1 kommentar:

  1. HAHAHAHA! Jag har faktiskt lyckats få på mig Rickards bäddmadrass inatt! Vaknade på morgonen av att den var helt uppriven på min sida av sängen... hahahaha!

    SvaraRadera