1.4.10

Jag kan inte låta bli.

GODMORGON! Nog för att jag klev upp före åtta men ändå. Ni andra sjusovare, good morgon! Hur tror ni att det gick med min vila-ta-det-lugnt-dag igår? Inte så bra. Hade ro till att sitta och läsa en tidning en timme ungefär. Sen röjde jag upp hela lägenheten. Bar ut kartonger i förrådet, plockade runt med saker, tvättade och diskade. När solen visade sig gick jag ut och njöt av vårvädret. Sen hem igen och när JP kom hem flyttade vi ut alla möbler ur sovrummet in i vardagsrummet (nej väggen är inte fixad men jag är så otroligt trött på att bo i kammarn') och därefter drog jag fram dammsugarn och for runt i hela lägenheten och slutligen lite skrubb i badrummet. PUH! Idag ska jag sysselsätta mig med något helt annat. Massa roliga saker! Blir toppen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar