30.4.10

min dag

Gokväll! Håller nästan på att somna men JP håller mig vaken med sina bordsritningar. Vi ska inte köpa ett köksbord, nej utan vi ska bygga ett. Ja, den mannen har verkligen sina idéer. Ganska sött. Har haft en fantastiskt bra dag! Åååh. Flängt hit och dit fram och tillbaka. Rantat runt ut till Synderbyn och Storheden. Gått på stan och hälsat på hos min pappa. Ätit subwaymacka (Johan jobbade ja ja ja!) och köpt skor. SKOR!! Två par, helt underbara. Ok, det blev svindyrt men det var det värt. Blev en hel del andra klädköp också. Toknöjd! Kom hem runt tjugotvå och har gluttat en rad serier sen dess. Nu somnar jag snart, känner att det här med bordsritningarna får vänta till imorgon. Har hur som helst varit obeskrivligt underbart med fyra dagars ledighet och dessutom ha fått spendera varje liten sekund med min bästa. Det händer nästan aldrig. Jobb väntar imorgon och det börjas med möte 0900. GONATT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar