4.6.09

Jag och grabbarna grus

Ojojoj vilken kul kväll jag hade igår! Vi styrde minifesten hemma hos Johan istället. Jag bjöd på mat och grabbarna åt. Det var jag, Jimmi, Marcus och Johan. Vi lyssnade på gamla party hits och förde vilda diskussioner. Och jag kan aldrig vara tyst. Fy vad jag babblade. Fy. Nej men det var så himla roligt! Vid midnatt åkte vi till Allstar och efter det hem till Jimmi. Jag är nu mer eller mindre bundis med en taxichaffis på trean. "Hej, de är Emma. Nu vill vi hem!" Ganska kul tycker jag. I taxin spelades Lena Andersson - Är det konstigt att man längtar bort nån gång och alla sjöng och skrattade och log och åh de var mys! Fint fint. Fint avslut på kvällen också minsann! Och nu verkar jag vara den enda som är på benen pigg och vaken? Har promenerat i skyhöga skor i trettio minuter och nu har jag ganska ont i fötterna. Men jag är glad glad glad. Ingen baksmälla idag inte! Nu blir det kaffe och frukost.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar