12.6.09

JÖSSES!

Fytusan vilken dag! Har knappt hunnit andas, dricka kaffe eller ens ta en minupaus. Kneg från sjusnåret till halv sex. Missade bussen hemåt och fick därför ta cykeln (som råkade vara på plats) och tokcykla hem i racer fart. Panikpacka och sedan ta bussen till Porsön. Jimmi fick nästintill bära mig inne på Ica. Så trött. Så slut. Ville mest lägga mig utanför på gräsmattan och sova. Och all denna panikstressfaderullangrejen efter jobbet - HELT I ONÖDAN! JA. För då ringer pappa och säger att vi inte ska åka till stugan imorgon. Tokig! Eller, mest ledsen. Såg så fram emot det. Lugnet. Vila. Åh. Nåväl.. jag fortsätter med att hänga ute på Porsön till söndag då. Nu har jag i alla fall mer ombyte. Intresseklubben. Mmmmm. Hade ätit middag när klockan slog halv nio. Nu ska jag sova. Sista dagen på arbetsveckan imorgon. Tjohooooo! HELG DU ÄR VÄLKOMMEN! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar