2.6.09

Heeej!

Måndag. Fint väder sol och värme. Jag är glad. Värmebölja hela helgen. Sweet. Tog bussen till Piteå före nollåtta på lördag morgon. Mötte upp pappa & co. Drog till Nolia på utomhusloppis. Massa massa folk. Massa massa fynd. Efter loppisen lunchade vi i Småstaden och småhandlade lite. Jag och Jimmi fick åka buss till Arnemark där pappa hämtade oss. Vidare till stugan. Stekte i en solstol med vinglaset i handen hela eftermiddagen. Grillat till middag. Helt underbart. Kortspel och struntprat. Mys! Söndagen hängde jag mest i en solstol också. Vilade. När jag väl kom hem så sov jag bort resten av dagen. Så trött. Ganska bra det, för idag är jag superpigg. Eller mja, kanske inte just nu. Har ju varit uppe sen tuppen och jobbat hela dagen. Nu är syster på besök. Jag tvingar henne att diska åt mig. Jag dammsuger. Imorgon händet det en kul grej på jobbet. Haha!

Nu blir det en promenix i kvällsvädret. Hejhopp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar