29.5.09

ÄNTLIGEN!

HEJ! Hej hejhejhejehej! NU är äääntligen den här veckan över. En femdagars med K-pass. Fyyyy. Idag blev det jobb från tolv till midnatt. Min sista arbetsdag tillsammans med Elin och Eva. Evaaa jag kommer sakna dig mest i världen! Snyft. Nåväl. Jag är superglad ändå. För jag är ledig hela helgen! Wih. Imorgon 7.50 tar jag och Jimmi bussen till Piteå. Möter upp pappa och familjen där för att sedan gå på premiären av Badhusparkens Loppis! HUR KUL??!?! Massor. Dock är den på Nolia i år. Spela roll. Sen åker vi allesammans till stugan. Ska ju bli stekar väder så hur bra passar inte det! Grilla gomat och sola. Vila vila vila. Och äta. För vila och äta har man ju knappast hunnit med den här veckan. Oj, jag borde sova. Ska ju upp snart. Och en sak till innan jag släcker lyset, min rygg börjar bli bättre. Toppen!

PUSS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar