26.5.09

Annorlunda

Tt--t-t-ttiiiiisdag. Då var det bara att knalla iväg ut mot Storheden och jobbet då. Jag orkar egentligen inte gå, men det är förbjudet att ta bussen i sommarvädret. Louise har min cykelnyckel. Ge mig den tillbaka! Ganska mycket som händer den här veckan. Ikväll kommer Elisabeth hem. HEM HEM HEEM! JAA! Hon kommer hem, hur kul? Flyttar hem. Efter två år i Örebro, de är inte mer än rätt gumman! Jag blir gladast. Dock slutar Eva på jobbet på fredag. Hon lämnaaaar mig. De gör lite ont för det är så himla tråkigt. Min bästaste Eva och vem tusan ska jag nu berätta om allt och inget för? Dumma. Och Johan går på semester på fredag. Fyra veckor. AVIS!!! Det kommer bli en konstig sommar, men förhoppningsvis den bästa på väldigt länge. Förhoppningar! Och på lördag åker jag till stugan! MYS!

Oj, nu måste jag gå. Meeen gusåjobbigtahhh. Hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar