13.5.09

tomater och sånt

Puuh! Nu tror jag det är dags för sömn. Är helt slut! Känns skönt, tror jag kommer att sova gott inatt. Har jobbat från åtta till arton och femkommafem timmar gick åt till att rengöra en glassmaskin. Jag svär, aldrig mer! Fick göra den två gånger för att den inte funkade efter första rengörningen. Första gången jag misslyckades, blä. Mådde lite dåligt över det men Eva tyckte inte att jag skulle deppa och Jenny gav mig en kram. Ja, då blev det lite bättre. Tog faktist en promenad hem. Fyrtio minuter från jobbet till mig. Jo. Gjorde en supergod sallad och quornfilé till det. Har just upptäckt att ekologiska tomater är så sjukt mycket godare än icke ekologiska. Så mycket smak, yumyum. Så nu blir det kravmärkta hädan efter! Samma sak med ägg, det ÄR smakskillnad. Jag inbillar mig inte. Jag har testat. I övrigt tycker jag att man kan köpa endel varor ekologiska och kravmärkta. Jag lägger gärna någon krona extra för att få mer smak på produkterna. Och kvalité! Hehe, Jimmi äääälskar när jag handlar. Klämma känna vrida vända granska och så vidare. Visst? ;)

SÖMN NÄSTA!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar