9.5.09

LOPPIS!

Ooooooj! Jag tror att tiden sprang ifatt mig. Nyss var klockan tio och jag satt här i min soffa i mjukisbyxor precis hemkommen med en kopp te i handen. Okej, jag sitter fortfarande i mysbraller men teet är utbytt mot kaffe. Undra hur många gånger man kan läsa ordet "kaffe" i min blogg. Någon som har lust att undersöka? KAN BETALA!!! Skämt o sido. Jag har haft en riktigt skön dag för mig själv här hemma. Nu ska jag leta fram lite kläder och sedan sätta mig på bussen mot Karlsvik. Ska nämligen på Arcusloppisen. SOM JAG HAR LÄNGTAT! Min pappa ska sälja saker där och eftersom jag är hans fina dotter får jag chansen att se alla grejer först. Alla stånd slår upp ikväll och sen minglar alla omkring och köper av varandra för att sedan sälja de vidare imorgon då det egentligen öppnar. Så nu har jag förtur, yes! Är ute efter lite möbler och roliga små ting. Vi får se vad det blir. Nu måste jag springa, tjooo!

Ps. de regnade ju typ idag. Orka vara ute då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar