8.5.09

en bra dag, helt enkelt

Hej hopp vilken fin dag idag! Som jag trodde så sken solen och trots att det blåste som aldrig förr var det ganska skönt ute. Jag och Moa brummade med bil in till stan och käkade lunch på Roasters och det har aldrig varit så omysigt som nu där efter renoveringen. Maten var dock god och sällskapet det bästa och trevligt hade vi minsann. For hem en vända men jag kunde inte förmå mig att sitta inne så jag åkte tillbaka in till stan och stötte ihop med Johan och Linda så vi slog följe och hamnade till sist på ett stenlejon under solstrålarna och vi njöt mest och pratade om trevliga saker. Sen kom Jimmi och spred lite värme för jag frös om småbena' och efter en stund traskade vi vidare runt omkring och jag hade så ont i magen att jag mest kunde säga jo och ja och småfnittra litegrann. Helt plötsligt dök en bortsprungen Isak bort så vi tog med honom och fortsatte gå omkring och kika på fula skor och såna saker. Min mage vägrade lätta på smärtan jag blev lite nervös och än mer fåordig och innan jag visste vad hade jag köpt en frukt och chokladtuggummin som var sanslöst goda så att vi alla började skratta. Som i en reklam ungefär. Läskigt och roligt. De roliga tog oss ned till hamnen och in på Willys där hela Porsöns studenter handlade och vi anslöt oss och sen fick vi trängas sex personer i en bil ungefär jag och fem killar. Middag här hos Jimmi och Isak. Vi lyssnade på kvällspasset i p3. Nu har jag inte ont i magen längre. Gokväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar