27.5.09

effektivt och produktivt

Puuh! Släpade mig upp med trötta ögon kvart i sju efter treochenhalv timmes sömn. Kämpade mig genom regnet hela vägen till tvättstugan med hundra kilo kläder. När jag väl kommer fram och ska blippa fram min tid står det att passet inte är bokat. DE HÄNDER INTE! Fick lite smått panik och tänkte att det måste vara manicen som jävlas med mig. Så jag testar igen och VIPS öppnas min tvättstuga. Tur det! Nu under timmen som gått har jag hunnit med att byta en glödlampa i hallen (lite komplicerat faktiskt) vilket resulterade i att jag äntligen kunde se något i min garderob och ja. Jag möttes av en mycket vacker syn. Kanske, inte. Så nu har jag städat och origaniserat lite där. Har lite svårt att få plats med allt bara. Ska snart springa och slå på nästa omgång av maskiner och sedan hänga på låset på Konsum. Jag svälter typ ihjäl. Ingen mat och en kurrande mage. Jaja, skylla mig själv som inte har orkat handla. Men det regnar! Jag får väl åka buss till Mjölkudden då. Bäst att fortsätta, hejhopp!

1 kommentar: