12.5.09

MEN BLÄÄÄÄÄ!

Känner mig så jäkla tråkig idag. Tråkig och nere. Nere på botten. Botten av ett bottenlöst hav. Typ. Trots att solen sken och värmde så att svettdropparna pärlades i pannan utomhus. Jag och Johan tog en långpromenad in till stan. Skönt. Salladsbuffé till lunch. Köpte en grön trasmatta och en grön burk. Tröstshopping eller något. Legat och glott i väggen några timmar, käkat katrinplommon och glott lite till. Tråkigt. Nere. Allt är t r å k i g t. For ut på en liten cykeltur och stötte på farmor. Hon undrade hur jag hade haft det på mina resor. Tärna och Stockholm. Bra bra bra bra, så himla bra. Sa jag. Sen slog det mig att herregud var det så länge sedan vi sågs. Åh tiden springer iväg. Sen sa hon hej och hej då Emma med papigojorna i öronen. Mmmm sötfarmor.

Middag. Ett stort frågetecken. Om ingen lagar den åt mig blir det inget. För jag har ingen fantasi och allt är tråkigt. Jag är så jävla grå idag. Vill bara sova. Kul.. kul att jag är positiv då. HEJ!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar