10.5.09

PICS!


Jag och min kusin Cornelia måste sitta stilla och inte vara i vägen när pappa och farbror Hans packar upp alla sakerna. Är jag fem år eller? C har en grym färg på dojjorna jn!


Prylarprylarprylar.

Hejhej här står jag i Evelinas hiss. Sju våningar upp. Man hinner bli rastlös. Sen vet jag inte riktigt vad jag pysslar med på den andra bilden? Skratta åt mitt ansiktsuttryck kan man alltid göra.

Titta Evelina var också randig! Vi var randiga och runda under fötterna. Syns kanske? Jag skrattar mest medan A-K försöker se lite seriös ut och drar en sexig pose. Hahaha.

Aaaaa-Kkkkk och Andrea. Partypinglor! Kulkulkul. Nu hinner jag inte lägga upp fler bilder. Förlåt till alla som inte fick vara med och pryda min blogg. Kanske senare. Hihihi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar