24.5.09

partydrinkardansochsång

Jag älskar mig själv för att jag har bytt bort mitt arbetspass idag. Fyyy vad skönt att få ligga i sängen hela dagen och bara må. Hade inte velat jobba idag om man säger så, tvi. Mår lite halvbra. Stefans fest var toppen kul! Baren i hans lägenhet invigdes och jag stod nog mest där hela kvällen och blandade drinkar. Superkul! Var säkert en trettio pers i lägenheten röj röj! Vi röjde vidare ut på Allstar och fick komma in gratis, deni! Väl där inne sprang jag mest runt och letade alla och stötte på gamla vänner och bekanta. Roligt! Jaaa. En kul kväll! Och idag ska jag bara mysa. Har åkt hem till Jimmi istället för att ligga hemma och tycka synd om mig själv. På återseende kompisar!

1 kommentar:

  1. Emma du vet väl att allstars inte har något inträde? ;D

    SvaraRadera