4.5.09

sunshine babe!

Nu börjar helgen lida mot sitt slut. Har haft två toksköna dagar med en massa sol och promenader. Promenerat som aldrig förr. Hit och dit. Dit och hit och hit och dit. Jag känner mig nästan lite stolt! Totalt en sisådär fem sex timmar kanske. Inte illa! Förutom allt promenixande har jag mest varit med Jimmi. Druckit kaffe på Condis ute i solen och köpt presenter till småsyskonen. Ätit en supergod middag hos pappiii och sett på Robinson. Hyrt en värdelös film som jag somnade gott till. Fått finfrämmande av familjen och visat upp min soffa. Johan tittade även förbi och beskådade min skönhet. Inte jag då, utan soffan. Okej, kanske inte alls var rolig där, bah. Hängt hos mamma och syster och myst på. Storhandlat på Kvantum och cyklat hem min cykel. Hyrt film igen och eftersom jag bestämde helt själv blev det ett mera lyckat val.

Allt känns så himla bra just nu. Jag känner på mig att det kommer bli en kanonsommar! Elisabeth kommer hem från Örebro och jag har betald semester i en månad. Fint fint fint. Ååhåhåh! Vart ska man ta vägen när man mår såhär bra? De gäller väl bara att njuta så länge det går. Kärlet åt alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar