22.5.09

tjugofyra timmar

Igår var jag rutig mest hela dagen. Trevligt besök av Linn. En sväng på stan. Drack lite te hemma hos mamma och somnade en stund i systers säng. Läste tidningar och såg på tv. Dödade tid. Åkte hem till Jimmi. Sov. Vaknade. Tog buss till stan. För att sedan åka samma nummer tillbaka och hoppa av på mjölkudden för att det inte gick någon buss hem till mig. Fick promenera hem. Johan mötte mig. Vi gick hem till mig. Drack kaffe. Promenerade i solskenet hela vägen ut till Storheden. Lotsade runt runt runt runt runt. Hem igen. Till Johan. Jag gnällde mest på att allt var tråkigt. Halv tre. Gick hem. Var hemma i en minut. Cyklade iväg. Louise mötte mig. Vi pratade skit. Solade på mammas balkong. Drack mer kaffe. Läste mer tidningar. Tråkigt. Inre rastlöshet. Tråkigt. Cyklade hem. Nu är jag hemma. Vad jag nu ska göra är en riktigt bra fråga. Kanske typ städa i lådorna i köket? HEheh kul. Äh. På lördag, då jävlar ska jag ha roligt!!! Och imorgon ska jag jobba. Juste, jag har så himla ont i benen. Snacka om träningsverk!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar