14.6.10

De gick till slut!

Hej, jag lever!! Herregud vilket studentbak det blev alltså! Vi höll på i två dagar från morgon till kväll och ända in på småtimmarna. Samt några timmar precis efter utspringet och före själva mottagningen. Men åh, så himla bra allt blev! Trots att jag nästan somnade med vispen i handen och fick läsa recepten sjuhundra gånger mellan kokboken och bakskålen + sorligt nog fick baka om fyra stycken tårtbottnar och springa och handla förlorade ingredienser. Det var jätteroligt samtidigt som det var så galet jobbigt alltihopa! Nittontimmars arbetsdagar är inte att leka med! Men rackarns så himla nöjda alla blev! Vi skulle starta ett eget bageri/konditori sa de och min kusin ville anlita oss till sitt kalas, aw. Sött. Hela mottagningen var så himla lyckad och jag hade superkul! Inte varje dag man samlar ihop hela familjen och släkten och vistas under samma tak. Och tack och lov blev min syster tokigt glad! Åhhååh, jaa. Allt var så himla himla bra! Det blev succé!!! Minst sagt! Ska visa bilder och berätta om allt vi bakade och tillagade lite senare när jag har fått tillbaka min kamera! PUSS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar