19.6.10

Stockholm

Nästan redo för att möta dagen. Ska bara försöka bestämma mig för vad tusan jag ska ha på mig. Eftersom vi bara tog handbagage med oss så har jag ungefär två olika outfits att välja mellan. Tycks låta enkelt men det är mycket svårare än man tror, suck. Hur som helst, vi var framme inne i stan runt halv fyra igår. Hann med Topshop, Urbanoutfitters och en otroligt lång obekväm promenad genom hela gamla stan i träskor innan vi skulle möta upp de andra för middag på söder. Det var jag och JP, Conny och Christer och ett par som dom kände. Hur trevligt som helst! Vi åt på en Indisk restaurang som hette Tantra och maten var helt gudomlig! Verkligen! Vi satt på små kuddar på golvet vid världens lägsta bord, super mysigt. Passade mig perfekt som gärna sitter lite hur som helst med benen. Haha! KRAAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar