30.1.09

Fredag förmiddag

Drömde konstiga drömmar hela natten och försov mig i morse. Vaknade tio minuter innan bussens avfärd. Jag som hade planerat så fint att promenera till mötet idag. Blev ingen promenad. Fredag. Ja, min enda lediga dag den här veckan och självklart så hade vi Ass-möte nollnionollnoll. Dock är det väldigt mysigt när alla är samlade och äter frukost tillsammans och diskuterar alltifrån viktiga saker till mindre. I samma veva som jag lika var på Storheden tog jag en runda på Myrorna. Jag är där så ofta att de snart blir pinigt.

1 kommentar:

  1. Jo, eller brukar göra undan kastrullerna och det på en gång när man är klart, och så fixar man tallrikarna medan den andra lagar maten dagen efter, men det är ju när det väl börjat bli hög man inte orkar :D sålänge man håller det lite är det inge jobbigt :P

    //ewe

    SvaraRadera