30.1.09

Shoes and love

Nu doftar verkligen hela min lägenhet lime och basilika, ganska mysigt om jag får säga de själv. Efter jobbet for jag iväg med min far till JB's begagnade möbler. Skumt ställe och ingen ägare så långt ögat kunde nå. Blev lite smått kär i en soffa som fanns där, men vad gör man när ägaren leker kurragömma? På Kupan fanns det som vanligt hur mycket pjotter som helst, hade lite ont om tid men en sötliten rosa brödkorg och några inredningstidningar för två kronor styck hann jag få med mig. En snabb runda på stan och jag blev kär! Okej, om de vore så väl att jag blev kär i ett par skor.. men nu är de riktigt illa, för de är två. Och jag vet inte om jag kommer kunna hålla mig borta ifrån dem. Åh! Dagens i-lands. Sen fanns de förståss sjuhundra andra saker som jag skulle vilja köpa. Har bestämt mig för att endast lägga pengar på lägenheten nu ett tag, men åh! Ja, de är nog dagens ord ÅHÅHÅH! Hmm.. ska se över min ekonomi lite.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar