31.1.10

Bye bye babe.


Igår bakade jag hallon cupcakes med rosa frosting, glitter-stjärn-och hjärtströssel! Hur fint som helst! Sen tog jag på mig den finaste utav prickiga byxdressar från Topshop och inväntade min pojkvän. Sedan sprang vi i snöovädret till bussen och åkte in till stan. Syster hoppade på halvvägs framme. Promenerade i den iskalla kylan ned till Varvet. Hem till pappa, A-K och småsyskonen. Bjöds på en otroligt god middag och några vinflaskor senare efter en himla massa prat skratt och diskussioner bestämde vi oss för att gå ut på krogen. Så vi åkte taxi hem för att jag absolut var tvungen att byta skor och sedan tillbaka in till stan. Köade en evighet intill Allstar. Träffade finaste Sofia!!! Åkte hem runt nolltre och det blev inte Max till fyllemat. Vi kokade lyxpasta, stekte grönsaker och toppade med lite grädde och parmesan. Åt cupcakes och somnade till en film. En fin fin fin kväll! Love you!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar