3.1.10

Längtar och drömmer

Himmel och pannkaka! Åh så jag längtar till imorgon! Även fast det är måndag och jobb så längtar jag massor. För innan arbetet ska vi (jag och JP) göra en så fantastiskt spännande grej! ÅH! Jag försöker att inte ha för höga förväntningar, försöker att inte fantisera och drömma mig iväg och jag försöker verkligen att inte hoppas på alldelens för mycket. Men det är så svårt! GAH! Om, jag säger bara OM det är så bra som vi tror och allt går vägen kommer jag bli gladast i världen! Eller jag ska faktiskt säga vi!

2 kommentarer:

  1. Du är medveten om att det låter som att du är på smällen va? ;)

    SvaraRadera
  2. Vet du, jag tycker faktiskt att det är helt underbart att man kan hoppas så dom du gör (jag är likadan), så att man nästan spricker av glädje! :D Hur tråkigt vore det inte annars? Hoppas att allt gick vägen!

    Kramar Li.

    SvaraRadera