2.1.10

januari

Nyårsafton. Det blev inte sushi, det blev hummer! Spännande att prova något nytt, det gillades! God mat och fint sällskap. Fyverkerierna inne i stan och sedan sköt vi några egna. Fiiint. Smakade tre olika sorters champagne och runt halv tre var 'festen' över. Igår när klockan ringde halv sex, efter tre timmars sömn trodde jag att jag skulle dö. Så fruktansvärt trött var jag. Tackade mig själv för att det hade varit en lugn kväll. Var på jobbet i elva timmar. En dag jag sent kommer att glömma, eller vad säger ni andra som också jobbade? Haha! Är ledig idag och helt ensam. Kan inte riktigt minnas sist jag hade en helg för mig själv? Månader sen skulle jag tro. Är faktiskt ganska tråkigt. Ska till farmor om några timmar med pappa och company. Tills dess ska jag bara vila (kanske sova? är fortfarande galet trött) och sedan vänta på att min fina ska sluta joobbaaa. Borde städa lite.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar