7.1.10

Spola tiden, tack!

Ni vet den här spännande grejen jag talat om? Åh det bubblar i mig av hopp! Jag vet inte riktigt vart jag ska ta vägen. Är så sjukt pirrig inför imorgon att jag spricker. Hur ska jag kunna gå en hel dag och vänta och vänta och vänta på klara besked? Det är nog jobbigt som det är att inte få skriva ner det. Här. Skriva av sig det. Det handlar visserligen om att jag inte vill bli besviken. (Okej, jag kommer dö av besvikelse om det inte går vägen). Lite så är fallet. Åh, ni ska bara veta vad jag sett idag! Åhåhåhhhh! Dördördördördör. Och om det nu inte blir något utav det kommer jag gråta floder. Typ. Nä, då ska jag i alla fall vara glad att vi är två om saken och att vi faktiskt fortfarande har varandra och det är givetvis det som betyder mest! (Nej, jag är inte gravid!) Men snälla Gud.. jag vet att jag inte brukar be men nu gör jag det för det behövs mer än någonsin. Snälla, säg att det blir JA! Annars då? Johan har varit på besök och present hade han med sig också minsann! Vi har suttit och pratat flera timmar och det kan jag lova, behövdes. Trevlig kväll! All kärlek från mig/ E.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar