14.1.10

Hej.

Just nu är det väldigt mycket jobb på tapeten. Lite mer än vanligt och sådär. Tänkte mest säga att jag lever och mår bra. Fantastiskt bra! Igår skrev vi på lägenhetskontraktet och de helt utan att tveka. Nästa vecka ska jag säga upp min lägenhet och jag hoppas att någon vill ha den före första mars. Så, som sagt. Det är fullt upp och kommer bli än mer att göra nu. Förutom allt jobb så ska det packas ned saker i lådor, slängas, fara till tippen, lämna hos Myrorna, städas städas och städas. Men allt är bara roligt! Ja, de här kommer bli en toppenvår! För att inte tala om ett toppen år, kära 2010!

2 kommentarer:

  1. Tack!:) ..Nejdå, har inte en krona så ska inte göra det! Har du pratat med pappa eller?:)

    SvaraRadera
  2. släng inte alla kläder innnan jag kollat! : D

    SvaraRadera