25.5.10

buller

Jiiises, hela huset skakar! Dumma dumma byggarbetare! Börjar leva om så himla tidigt på morgonen att det är omöjligt att sova. Hade jag hellre haft kvar fläkten än att behöva stå ut med detta oljud. Eller mja, nja. Kanske inte. De hämtade fläkten i fredags, woho! Väggen är visserligen fortfarande trasig men jag hörde något om att taket skulle tittas till och sedan skulle de komma hit och börja laga! Ja ja ja ja ja! Snälla snälla snälla. Låt de inte dröja! Nu ska jag slänga mig i duschen lite snabbt och sedan åka iväg till jobbet. Jobbade till tjugotre igår eftersom vi har öppet en timme längre nu mera. Lär väl bli något liknande ikväll, tungt! Nåväl, ha en toppendag i regnet allesammans! KRAM

2 kommentarer:

  1. Alla boenden är olika och fina på sitt sätt. Ska flytta in i helgen och längtar sååå mycket! :D

    Yes, köpte shortsen och ett par till marinblåa. Gillar dom massor! :D
    Och du missade mina goda tårtor ;)

    SvaraRadera
  2. Vilken söt blogg du har Emma. Lär återkomma fler gånger.

    SvaraRadera