15.5.10

Så är det.

Nu är det sommar, eller? Ska hur som helst jobba hela dagen till sent ikväll så det spelar ingen roll vilket väder som vistas utanför fönstret. Men jag måste väl erkänna att det känns en smula bittert att inte få vara ute och njuta av solens strålar och värme. Nåja. Viger denna helg åt jobb och sedan hoppas vi på ännu bättre väder på måndag! Jaaaa! Igår var jag ledig. Hade möte på mogonen och sen körde Malin hem mig till mamma. Fick lite frukost och efter en timme eller två promenerade vi in till stan. Mötte upp Louise och fikade scones på Wayne's. Trippade runt på stan en sväng. Köpte Leilas nya kokbok(!) och en hög med träningskläder! Wooho! Sen städade jag våran kaosartade lägenhet, duschade, promenerade iväg till Konsum, köpte mat och hyrde film och sen blev det fredagsmys delux med min fina! Tokbra! Tänkte hämta min cykel nu men jag gör det en annan dag. Känns lite bättre att åka bil hem med Agnes ikväll, läskigt att cykla hela vägen själv. Nåväl, nu väntar jobbet! Tjopp!

1 kommentar:

  1. De ligger ute en lägenhet varje kvartal, ni fick eran genom kontakter, hsb tar betalt för att stå i kö, DN måste man ha fast jobb för, osv. och det är ett "går inte" inte att det är helt omöjligt. Lulebo står för den största procenten hyreslägenheter.

    SvaraRadera