29.5.10

lite ensamt!

Brödet blev extremt lyckat, himla tur det! Och torsdagen var alldeles underbar! Åh! Vi åkte ut till Sunderbyn till JP's föräldrar. Låg på altanen och solade hela halva dagen tills vi blev stekta. Sen fick jag för mig att hjula. Ni vet sånt man höll på med när man var liten. Jag kunde! Åh, blev så himla lycklig! Och roligt var det minsann också. Lite senare mot kvällen när vi blev hungriga tände vi grillen. Det blev lax och majskolvar, en hel hög med andra grönsaker och givetvis kokt potatis! Sen fanns det ungefär hundra olika såser att välja mellan. Mmmm gott. Och extra gott blev det såklart eftersom vi satt ute! Film, morotskaka och choklad blev ett fint avslut på den dagen. Kärlek! Igår och idag har jag bara jobbat. Känner mig dock ganska hurtig som har cyklat hela vägen hemifrån (stan) ut till Storheden. DE NI!!! Blir jobb imorgon också! Annars då? Saknar min pojkvän. Vi jobbar om varandra helt den här helgen. Han börjar när jag slutar och kommer hem när jag trampar iväg en sisådär halv sju på morgonen. Dumt! Tog i alla fall en sväng förbi hemma hos mamma och syster nu ikväll. Finfint! Nä, nu ska jag sova! GONATT!

1 kommentar:

  1. Mja det är ensamt här hemma.. Tur att det bara blir så här var 10:e vecka! :-)

    SvaraRadera