5.5.10

Härligt!

Ah, just inkommen från en promenad i solskenet. Hur skönt som helst. Nu ska det verkligen sitta fint med en kopp kaffe innan jag beger mig iväg till jobbet. Hade verkligen en fantastiskt bra dag igår, precis som jag förutspådde. Men det jag inte visste då var att Elisabeth hade kommit hem!! Hon har varit ute och rest i sex månader(!!!) och det var ett kärt återseende. Fina Bettan! Vi satt på Roasters uteservering och pratade och surrade och skrattade i flera timmar tills våra fingrar och tår blev till isbitar. Då gick vi en sväng på stan och hamnade slutligen här, på gräddhyllan. Ville ju givetvis visa våran fina lägenhet! Dagen slutade med mys, middagslagning och serietittande tillsammans med JP. Jaaa, galet bra dag! KRAM!

1 kommentar:

  1. Första veckan i april tog jag dem. Helt sjukt , det var ju nyss och nu är det nästan sommar tack och lov :D

    SvaraRadera