11.7.10

Bjud semester!

Ganska precis fyra veckor kvar till semester, åh åhåhåh! Eller knappt, tre veckor och några dagar! Det är nästan mitten av juli nu och halva sommaren har liksom, gått. Hallå? HALLÅ? Jag har hunnit sola två gånger och bada har inte ens kommit på tal! Antar att jag är lite bitter över att min semester infinner sig så himla sent. Men lite har jag väl hunnit med förutom att jobba, som typ. Bakat i två dygn och firat min systers student (helt fantastiskt kul!!!) Varit en helg i Stockholm med JP (toppen!!) Spenderat ett flertal helger ute i stugan, ätit massvis med jordgubbar och slagits med mygg. Gått på loppisar och cyklat flera mil! Köpt fantastiskt fina möbler och varit en sväng till IKEA (nej inte köpt möblerna där!). Haft myskväll med min älskling varendaste liten kväll och lagat underbara middagar. Sett hundra filmer och umgåtts väldigt mycket med min familj. Grillat ute i Sunderbyn och tittat på solnedgången. Läst böcker och sjuhundra andra saker. Oj, en hel del! Var nog bara tvungen att påminna mig själv om att jag faktiskt inte bara jobbar! Nåväl, spara lite sol åt mig när det är min tur att få vara ledig, okej? GOD NATT!

3 kommentarer:

  1. För du har jobbat alla få gånger vi haft fest hemma hos oss :P Sen skulle du haft inflyttningsfest som vi väntat på ;D

    SvaraRadera
  2. Jaa det var sjukt hemskt! Vi visste inte vad vi skulle göra så vi gjorde som alla svenssons gör, blundar och går förbi! ..Usch

    ..PDOL? I don't know, montro om han spelar någonstans till hösten?

    SvaraRadera