30.7.10

I onsdags hälsade jag på hemma hos Frida. Vi drack kaffe och pratade hemlisar, så himla fint. Önskar att vi kunde göra det lite oftare. Efter jobbet nio timmar senare (23.00) åkte jag och Jessica hem till Fia där Sara, Sofia, Jacob och Agnes också var. Dom hade en liten fest och spelade musik och drack vin. Vi fick såklart också vara med! Vid tolv hoppade vi in i bilen (Agnes och Jacob fick cykla) och dundrade iväg till Färjan. Massa kärlek i bilen och vi sjöng högt högt till musiken. In på Färjan leta bord så himla trångt proppfullt med folk vi fick ett bord pratade massor massor och klockan två åkte vi iväg. Hälsade på Frida en liten sväng och sen var jag så himla trött och blev hemskjutsad. En väldigt fin dag och kväll.

Om en liten stund ska jag cykla iväg till jobbet och jobba tio timmar (puh!) men imorgon är jag ledig! Sen jobbar jag bara söndag, måndag, tisdag och onsdag. Sen.. sen har jag SEMESTER!!!!!! Can't wait!(!!!)

1 kommentar: