21.7.10

me, my yoke and i

Inatt drömde jag att mitt öga trillade ut! HAHAHA! Hur sjukt de än låter så drömde jag faktiskt det. Först hoppade iris ut följt av pupillen som var en genomskinlig plastboll. Mitt öga studsade runt lite överallt och hamnade i diverse handväskor och necessärer på bussar. Men det försvann aldrig helt och man såg inte att jag saknade ett öga och jag märkte det knappt själv. Lagom till kvällen den dagen mitt i drömmen bestämde jag mig för att försöka sätta tillbaka ögat. Det var tydligen helt normalt att man kunde ta ut och sätta in de lite som man ville. Mina kompisar sa "ja men de där händer mig heela tiiden" Ögat var tillbaka på plats lagom till festen skulle börja! Snipp snapp slut, så var drömmen slut. Hoppas dock att jag får behålla mina ögon idag och jag ska faktiskt på fest! Sticker iväg om fyra timmar och möter upp Jessica sen tar vi bussen iväg mot äventyren! PEPP!! KRAAAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar