9.7.10

HEJ!

Hallå! Och ja ja ja förlåt för att jag är världens sämsta bloggare! Dagarna rusar bara förbi och det är ständigt fullt upp, tyvärr. Eller inte alls tyvärr. Hm, mja. Helgen som var spenderade jag ute i Stugan med familjen. Blev inte ett endaste litet loppisfynd så jag köpte massvis med jordgubbar istället. Städade pappas bil och fick lära mig att byta däck. Sov massvis och läste böcker. Bra helg! Jobbat måndag tisdag och onsdag. Och på onsdag kväll bjöd jag hem ett gäng med härliga tjejer och så blev det fest! Superkul! Utgång på Färjan och sådär. Toppenkväll! Igår gjorde jag ingenting förtutom att sova, dricka juice och äta vattenmelon och körsbär. Om en liten stund kommer småkidsen, pappa och Anna-Karin hit. Bäst att sätta på kaffe nu då! Slänger upp stug-och partybilder lite senare. KRAM!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar