1.8.10

bjud sömn

Är. Så. Trött. Seriöst, man kan vara trött. Men inte såhär trött. Vill mest av allt i hela världen bara lägga mig ner och sova, men jag kan inte. Middag hos pappa klockan fyra och lägger jag mig nu sover jag till imorgon bitti. Håller. Mig. Vaken. Det bränner i ögonen och gör ont i hela kroppen. Blev så dåligt med sömn igår plus inatt. Åtta timmar på två dygn är kanske lite extremt. Har nämligen jobbat (på min lediga helg!!!) idag. 0600 till 12.30 ungefär. Månadsinventerat, tjoho! Så kul! Igår gjorde jag mest ingenting, förutom en liten fika med Louise på BO's. Sen gick vi hem och vilade lite till. Sen lagade jag och JP ricotta pancakes till middag och tittade på Nyckel till frihet. Så. Bra. Film.

Måste kila nu, hej!


1 kommentar:

  1. Yup, tog hem den från farmor när jag var där och hjälpte henne ladda in bilderna till hennes dator ;p

    SvaraRadera