9.8.10

slut

Måndag. Äntligen. Eller, om jag hade skrivit igår hade jag skrivit. Söndag. Äntligen. Ja, slut på LK-helgen. Blev en fyradagars lång fest och igår sov jag nästan hela dagen. Förutom när jag tittade på SATC två och gick en långpromenad till Fridas jobb och surrade med henne en timme eller så. Lördagen var sådär. Struntade i Melissa Horn och åkte hem till Evelina och Jarno istället. Himla trevligt! Massa ölspel och vinet tog emot men jag drack lite lite ändå och sen åkte jag in till stan. Mötte upp min syster och hennes gäng som satt på asfalten och festade loss. De hade blivit utkastade från sin fest. Sen såg vi Twisted Sisters tills Louises fötter inte orkade mer och då gick vi hem. Jag, Louise och William. Käkade lite och pratade skit. Det var den kvällen och den söndagen. Måndag morgon. Känner mig fortfarande, trött.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar