26.8.10

hemmafix och flunsa

Köpte stickade vantar i juni när vi gick på utomhusloppis för att det var så himla kallt. Och nu i lördags när det var loppistajm igen var det bara att ta på sig vantar plus halsduk! Hallå, det är augusti? Så vi kan alltså dra slutsatsen att det är vantväder 10 månader om året. Kul. KUL! (Ungefär, kanske inte alla dagar.) Hur som helst, hej världen! Har ni saknat mig? Full rulle sen i fredags. Jag ska berätta. Kortfattat. (hmm.)

Varit i stugan med min älskling, syster och Wille (hennes kille). Supertrevligt och pappa lagade jättegod mat och berättade roliga(!!!) historier. Ikea på söndag. Köpte bokhyllor. Måndag? Låg i soffan hela dagen och varvade sömn med SATC. Blev supermega sjuk i lördags och de bröt ut ännu mer på måndagen. Tisdag. Kände fortfarande ingen smak på de jag åt. Onsdag, heja! Kunde gå utanför dörren utan att svimma. Idag, hm. Kändes just som att jag skulle hosta ur en lunga och jag behöver nog inte ta någon dusch för jag badar redan i snor! All värk i kroppen är borta samt mindre svullen i fejjan och bihålorna gör inte så vansinnigt ont längre. Ingen feber och jag känner vad jag äter. Yey! Och JP har varit så himla duktig här hemma, skruvat upp hyllor, tavlor, byggt ihop bokhyllor och sjuhundra andra saker. Vi har dessutom ett helt nytt kök! Och vardagsrum! Åh!

Nu ska jag koka kaffe och sen ska vi hänga på låset klockan nio på mataffären. Haha! Åh!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar