6.8.10

LK - Torsdag

Åh, fysjutton vilken trevlig kväll det var igår! Så grym förfest! Var bara tänkt att ha en liten minifest här men det blev istället ett stort kalas! Jag och JP, Fia och hennes pojkvän Emil, bästaste Jessica och Johan. Sen dundrade det in ännu fler människor och det var så jäkla kul! Mest kul var det nog att poppa musik, sjunga med och dansa runt! Sen blev det ut på kalaset en sväng och en öl på Allstar. Bästa kvällen! Idag har jag försökt kurera mig ifrån baksmällan. Druckit juice, käkat havremjölk med dinkel och hinkat vatten. Lapat sol (varit ute hela dagen!!) och promenerat runt. Varit och handlat en sväng och hämtat mitt fripass till festivalen. Hur bra med gratisband hela helgen? Väldigt bra! Sen har jag och JP ätit lite thaimat på en gräsmatta och bara njutit. Fint. Nu är det bara att börja göra sig i ordning inför kvällen. Blir fest här idag, IGEN! Woh! PEPP!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar