29.9.09

22 personer på 36 kvadrat, hit eller inte?

Vilken helg, jag är helt slut! Lördagen började som sagt med bak och stök. Familjen kom på fika och jag fick en efterlängtad hatthylla! Som för tillfället ligger under sängen. Sen bar de av in till stan med fröken E för några sista inköp. Hem till mig igen och vi satte igång att blåsa ballonger, hänga upp serpentiner, baka cupcakes, tårta och duka bord. Fixa fixa fixa. Tiden sprang iväg men lagom till första gästen var vi klara. Totalt kom det tjugotvå personer och det var en toppenkväll! Fick massvis med fina presenter och kvällen slutade på Allstar. Igår när jag blev klar i huvudet trodde jag knappt att jag var hemma. "Bor jag här? I den här röran?" En mindre rolig syn. Men det var helt klart värt. Städade några timmar efter jobbet idag och nu är det väldigt rent och fint och jag kan sova gott inatt. Eller kanske nu. Natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar