19.9.09

hundpromenad regnpromenad

Åh! Idag när jag kom hem så hade syster åkt hit och kokat kaffe åt mig. Hur gulligt? Hade inte druckigt något på två dagar så jag kan tala om att jag uppskattade det rejält! Tacktack! Sen tog jag årets skönaste varmdusch och rensade ut kvistar och barr ur håret. Mys? Efter det knatade vi hem till mamii och sen fick jag för mig att ta en långpromenad på Mjölkuddsberget. Sagt och gjort. Tog med mig lillvovven och gick dit. Stramade aningens i benen i backarna, men skönt ändå. Måste ha fått mersmak sen igår, vad vet jag. Några värmande koppar te när jag kom in från regnet och sedan bjöds jag på en underbart god middag. Nu är jag hemma och ikväll blir det IDOL-tittande med Jimmi. Mys. Imorgon väntar jobbet, trevlig helg!

1 kommentar:

  1. Jag har läst veckobrevet ;) Och är ännu lyckligare att vi inte vann ironmax kvalet efter att ha läst din berättelse!

    SvaraRadera