4.9.09

I LOVE YOU!

Världens bästa, snyggaste, coolaste, fräckaste, grymmaste, roligaste och gulligaste syster! IDAG BLIR DU STOR! Så stor som du alltid har trott att du har varit. Men för mig är du fortfarande liten och vi springer runt på våran stora gröna gräsmatta och spelar fotboll mellan tvättlinorna och vi skrattar skrattar skrattar och livet är en dans på rosor och mamma ropar och det är dags att gå in och lägga sig men vi är inte trötta och du smyger in i mitt rum och hoppas hoppas hoppas på att inte mamma ska märka något men till slut kan vi inte hålla ögonen öppna längre så vi somnar båda två tillsammans i min säng som är större än din för att jag är äldre än dig. Det är sommarlov och barnvakten mormor kommer och steker plättar åt oss till lunch och ger oss en femtiolapp och säger köp en glass flickor. Det är sommarlov och vi tältar på gården och spelar brändboll med gamla stolsben som Ture har gett oss. Vi leker med alla grannbarnen varje dag och när det regnar sitter vi inomhus och bygger med lego eller spelar Mario. Sommarlovet med lek skratt bad sol och resor söderut tar slut och det blir höst, vinter, vår sommar, höst ochdu slår ut en tand och sticker dig på ett bi men den som blir mest ledsen är jag. För jag är din storasyster och vem om inte sin lillasyster måste man oroa sig mest över här på jorden? Du är bästbästbäst gumman och jag hoppas att du får en fantastisk kväll ikväll! KRAAAAAAAAAAAMKRAMKRAM OCH GRATTISGRATTISGRATTIS PÅ ARTONÅRSDAGEN! Jag önskar dig lycka till med allt som kommer korsa din väg och jag glömmer aldrig hjärterdams sista sång och våra händer hårt pressade i varandras och din blick som sa mer än tusen ord och vad skulle jag göra utan dig? Du är guld, all kärlek till dig Louise!

2 kommentarer:

  1. Thank you ma darling! Vart faktiskt tårögd :'D hehe. Men mest för att jag skrattade så mycket åt tures brännbollsträ!! HAHA!! :DD <3

    SvaraRadera
  2. Louise, Louise, det tror jag inte alls, det var för att det var otroligt vacker skrivet och du blev djupt rörd. Så fint var det att jag också fick tårar i ögonen.

    SvaraRadera